پرشین بلاگ


پرشین بلاگ کل آرشیو 95 رو پرونده. من دیگه حرفی ندارم .

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 21 تیر 1396 ساعت 00:49

سلام یکی از عادتهای من سر زدن به این وبلاگ و در واقع یعنی سر زدن به زندگی تو هست که باهامون به اشتراک میذاری میدونستم که پرشین بلاگ مشکل پیدا کرده و خب این بار که اومدم بالاخره خبر کوچ رو میشد خوند و اومد اماچیزی که جالبه اینه که آدمیزاد از یه جایی به بعد میتونه به نبودن هر کس و هر چیزی هم عادت کنه و از یه جا به بعد میتونه حتی از نبود و گم شدن بی علت و بی خبر هر کسی و هر چیزی هم هیچ تعجبی نکنه نمیدونم این نقطه دقیقا چه نقطه ای هست اما واقعیتیه که من مدتیه دارم خوب میبینمش...

سلام عزیزم
آره، آدما کلا خیلی زود عادت می کنن، خیلی زود. که البته بد هم نیست. وگرنه چطور آدما به نبودن های اجباری عادت کنن؟

علی یوسفی یکشنبه 18 تیر 1396 ساعت 11:57 http://aysabzevar.com

متاسفم که تو پرشین بلاگ این اتفاق بد واستون افتاد و خوشحالم که بعد از مشکلات پرشین بلاگ (‌که یکی دوبارش رو خودم واسه موقع مطالعه وبلاگ شما دیدم) پرشین بلاگ رو ترک کردید.

امیدوارم بلاگ اسکای براش مشکلی پیش نیاد :)
کامنت دیگه تون رو هم گرفتم.
خیلی خیلی ممنونم ازتون. اگه کاری بود، حتما مزاحمتون میشم.

شیوا یکشنبه 18 تیر 1396 ساعت 11:20

سلام عزیزم
خیلی نگرانت شده بودم هیچ خبری ازتون نبود. خدارو شکر که همگی خوب و سلامتین

سلام
لطف داری عزیزم. خوشحالم که شمام اینجا رو پیدا کردین :)

یلدا یکشنبه 18 تیر 1396 ساعت 09:26

شما پیج اینستا ندارین؟

متاسفانه یا خوشبختانه، خیر.

Mostaffa شنبه 17 تیر 1396 ساعت 22:42

خوب شد پیداتون کردیم
نگران شده بودیم که چرا وبلاگتونو آپدیت نمیکنین نگو که اسباب کشی کردین اینجا
موفق باشین
با سوالامون مزاحمتون میشیم

خوشحالم که شما هم اینجا رو پیدا کردین.
من به همه ی کانتکتم ایمیل زده بودم وقتی دیدم پرشین بلاگ خراب شده. ولی ظاهرا شما تو کانتکتم نبودین. شرمنده.

کامشین شنبه 17 تیر 1396 ساعت 02:51

معمولی جان خوشحال باش که ماجراهای من و پهلوون توی دلم را در سال 95 ننوشته بودی. یعنی اصلا ننوشته بودی...سورپرایزمون کردی...ببین چقدر آینده بین بودی

اتفاقا وقتی دیدم آرشیو 95 حذف شده، اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود که خب تو این سال آیا اتفاق مهمی افتاده بود. دیدم آره، دقیقا حیف شد که خاطرات پسرمون پرید .
حالا درسته قبل از به دنیا اومدنشون ننوشته بودم، ولی خب بعدشو که نوشته بودم.

امیرپارسا شنبه 17 تیر 1396 ساعت 00:13

دختر معمولی این که سال ۹۵ پاک شد خوب بود! چون من به این نتیجه رسیدم که ۲ ساله تمام پست هاتون رو خوندم! بله شد ۲ سال!! و حتی پست های آرشیو! و بهترین پستت به نظرم سفر آمریکاست. واقعا خودم رو جای شما در حال سفر تصور کردم!

خب حالا خوب بودنش کجا بود؟ چون شما اونا رو خونده بودین؟
خب خوب بود می موند بقیه هم استفاده می کردن دیگه.

من جمعه 16 تیر 1396 ساعت 03:05 http://satira.blog.ir

سلام
کاش اینبار اومده بودین بیان.
بهرحال خوبه که دوباره هستین

سلام
یه بار اومدم بیان، خیلی برای من مناسب نبود.
خوشحالم که شمام دوباره هستین :)

گندم جمعه 16 تیر 1396 ساعت 01:13

سلام
همیشه بلاگفا یکبار هم پرشن بلاگ دیدی پروها عذرخواهی هم نمی کنند پاسخگو هم نیستند .


راستی آلمان- هامبورگ چه خبره ؟ یکی از شبکه ها از سر شب پخش زنده زده رو هامبورگ من حوصله نکرم دنبال کنم

سلام
واقعا! نه پاسخگوئن، نه عذرخواهی درست و حسابی می کنن.
والا من در مورد درگیری هاش چیزی نمی دونم. الان تازه تو خبرا دیدم!
دیشب لپ تاپ داشتم :D

آسمان پنج‌شنبه 15 تیر 1396 ساعت 16:16

من فک کردم پست های جدید رو پرشین نمیذاشته ببینم بعد تاریخشو دیدم اوووه ماله 94 عه :بیییییب:

معمولی جان جای دیگه سیو کرده بودی یا این دو سال کلا پرید!

من چند سال پیش تازه بلاگفا داشتم تمرین نوشتن میکردم به زووور یه پاراگراف مینوشتم که بلاگفا ماه ها دچار مشکل شد و بعدم چون تازه کار بودم هیچی از وبلاگ نمونده بود

یه بک آپ خیلی وقت پیش گرفته بودم. ولی جدید نه. بک آپ هم نظرا رو نداره، فقط پست ها رو داره.
واقعا من نمی دونم چرا با این همه اتفاقی که هر روز میفته تو این خدمات دهنده ها، بازم درستش نمی کنن یه بک آپ درست و حسابی داشته باشن.

پریسا پنج‌شنبه 15 تیر 1396 ساعت 12:33

سلام آخیش پیداتون کردم، یک ماهه میگم پس کجاست دختر معمولی؟ بعد دیروز وبلاگ دوستان دیگه رو که چک کردم دیدم نیستن اونا هم، گفتم خوب پس مشکل از پرشین بلاگه خیالم راحت شد. خونه جدید مبارک

سلام
مرسی
منم خوشحالم که اینجایین :)
خیلی خوش اومدین .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد