تربیت کودک!


دارم راجع به تربیت کودک سرچ می کنم. انگلیسی سرچ کردم. نوشته بچه رو تو همون کوچیکی (واسه یه سالگی سرچ کردم)، ببرینش به محل های عبادت (منظورش مثل کلیسا و ایناست) تا با احترام گذاشتن آشنا بشه و اینکه باید تو یه جاهایی سکوت کنه رو یاد بگیره. به نظرتون ببرمش مسجد یاد میگیره؟



نظرات 4 + ارسال نظر
مریم. ش پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 14:41

ببرش مداحی


سرو صدا و گریه رو که خودش بلده، باید سکوت کردنو بهش یاد بدیم .

گندم دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 15:13

عبادت رو جلوش به زیباترین شکل انجام بدید حتی تو خونه
داشتن چادر و سجاده قشنگ اهمیت دادن به وقت اذان و شرطی شدن نسبت به شنیدن اذان و پهن کردن سجاده و وضو گرفتن درسته که اونجا اذان از شهر شنیده نمیشه ولی شما قبل نماز اذان رو تو خونه بذارین
کاش منم این رویه را ادامه می دادم
و البته اینو بگم تو مذهبی ترین خانواده ها هم بچه ها تا رسیدن به سن تشخیص پیرو خانواده هستند بعد هر جور خودشون بخوان ادامه و صلاح بدونن ادامه می دن البته من این طور تجربه کردم شاید دیده های من کافی نبوده
و مسجد شما همون

ممنونم عزیزم از راهکارات :)
آره، بچه ها یه کمی بزرگ بشن، خودشون مسیر خودشونو پیدا میکنن :)
آدم باید شانس بیاره که بچه اش با خودش هم مسیر باشه .
--
البته اینم اضافه کنم من اصلا دنبال تربیت مذهبی و این حرفا نبودما. کلا داشتم می گشتم که چه چیزایی رو میشه به بچه یاد داد تو این سن که دیدم طرف معتقد بود به این شیوه میشه بهش یاد داد که مثلا یه جاهایی باید ساکت باشه و نباید سر و صدا کنه.

ط³ظ…غŒط±ط§ دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 11:35

والا اون مسجدی که تعریفشو کردی بعید می دونم

دیگه مگه یکشنبه ها ببرمش کلیسا

صبا دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 08:35 http://gharetanhaei.blog.ir



موقع مراسم ها پس اصلا نبرش. فقط موقع هایی که مسجد خلوته

فقط وقتی هیچ کس نیست باید ببرمش ، مثلا خودمون کلید بگیریم از دربونش، بریم تو .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد