برای همه ی خواننده هام و

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

از همه چی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

یه کم آلمانی


1) Wackeln (واکِلن): لغزیدن، لرزیدن.


2) Wackelzahn (واکل تسان): دندون لق. (Zahn (تسان) : دندون).


3) Wackelpudding (واکِل پودینگ): ژله.

--

اعتراف می کنم همه شو از پسرمون یاد گرفته ام . یه روز اومد گفت من کی واکل تسان دارم؟! گفتم واکل تسان دیگه چیه؟ میگه یعنی دندونم میفته! رفتم سرچ کردم، فهمیدم چیه. یه روز دیگه هم اومد گفت امروز واکل پودینگ داشتیم تو مهد!


موسسات خیریه/مهمونی گذشته

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

واکسن و چیزای دیگه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.