به نام خدا


از اونجایی که دیدم مثل اینکه دکترا پرشین بلاگو جواب کردن (!!) تصمیم گرفتم کوچ کنم به اینجا. وبلاگ قبلیمو که خواننده های قبلی آدرسشو دارن: www.mamooli.persianblog.ir.

این وبلاگم همون طور که می بینین یه i آخرش بیشتر از وبلاگ قبلی داره. چون اون دامین دیگه با یه دونه i قبلا گرفته شده بود.

فعلا منتظرم پرشین بلاگ حالش خوب بشه، پست ثابت اونجا و متن پروفایلمو کپی کنم اینجا.

خلاصه که همه مون با هم به بلاگ اسکای خوش اومدیم دیگه .

خواننده های احتمالی جدید هم به این وبلاگ خوش اومدن .

نظرات 4 + ارسال نظر
آسمان چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت 02:44

سلام و صد سلامممم

آخ جون یافتمت معمولی جانم

سلام عزیزم
منم خوشحالم که یافتیم .

الف سین سه‌شنبه 30 خرداد 1396 ساعت 15:49 http://namahramaneha.blog.ir

بیا بیان. بلاگفاییا کوچ کردن اونجا. لااقل واسه یچه هایی ک توی ایرانن بیان خیلی خوب جواب میده
+ اون طرف از نماز نوشته بودین. خواستم بگم این واقعیه. توی قرآن اومده "ان الصلاه تنهی عن الفحشاء و المنکر"؛ ینی نماز جلوی گناهو میگیره. اگ دیدی نگرفت، یعنی مشکل از نمازته. باید ب نمازه بیشتر برسیم:)

سلام
از آشناییتون خوشحالم
والا یه بار رفتم بیان. پشیمون شدم. برگشتم همون پرشین بلاگ.
برا من خوب نبود. هم ابزارش کار نکرد درست و حسابی و نتونستم وبلاگمو ببرم، هم اینکه شکلک گذاشتن توش راحت نبود. اصلا کلا برای کسای دیگه ای طراحی شده بود انگاری. به درد ما جینگول وینگولا نمی خورد. واسه با کلاسا بود محیطش انگار .
--
آره، آره. همین طوره :)

صبا سه‌شنبه 30 خرداد 1396 ساعت 11:56

فکر کردی من کم الکی ام.
ماه رمضمونی درجه خلوصم رفته بالا بهم الهام میشه.در حد i دوم بعد از معمولی هم دقت داره

یه مدت تو اینجا تستش کن بعد من جل و پلاسمو میارم همین جا. والا میترسم ننویسم لال از دنیا برم
میشه بکاپ پرشین بلاگو اد کرد؟


در حد چند تا i دقت داره؟
قبول باشه. التماس دعا :)
فعلا که بد به نظر نمی رسه. من که یه عالمه یادداشت چسبوندم به لپ تاپم که بیام بنویسم!! دیگه حافظه یاری نمی کنه این همه مدت ننوشتنو خو!!
نه، متاسفانه نمیشه بک آپو آورد. باید اون یکی خونه تو ول کنی بیای. اینجا باید خالص و سبکبار بیای .

صبا سه‌شنبه 30 خرداد 1396 ساعت 11:37

سلاااام.
می بینم که کوچ کردی.
خونه جدید مبارک باشه
منم به blogsky اندیشیده بودم ولی فعلا سعی دارم سکوت کنم تا بعدا تلافی شو سر پرشین بلاگ در بیارم

ئه. سلام
چه زود کشفم کردی .
چه جوری پیدام کردی؟!!
دیروز اومدم به کل کانتکت ایمیلم ایمیل بزنم، گفت تعدادی که ادد کردی واسه گیرنده زیاده. منم حسشو نداشتم برم ببینم چطوری میشه مثلا فقط به صد تای اول فرستاد ایمیلو. بی خیالش شدم!! گفتم صبر کنم درست بشه پرشین بلاگ. همون جا اطلاع بدم کوچمو!
پرشین بلاگ که کلا داغونه. پشتیبانیشم من برای کارای مختلف ایمیل زدم، کلا جواب نمیدن!
تو هم بیا اینجا دوباره دور هم باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد