این متن مال سال ها پیشه،‌اون زمان که کتاب زوربای یونانی رو می خوندم . تو قسمت چرکنویس بود. گفتم منتشرش کنم بالاخره!


از کتاب زوربای یونانی:

این چه دیوانگی است که گاهی به سر انسان می زند تا به انسانی دیگر حمله برد، خود را روی او بیفکند و با وجود اینکه او کاری به ما نکرده، گوشش را قطع یا روده هایش را سفره کند و همه ی این کارها را به نام خداوند کرده از وی استعانت بطلبد؟

نظرات 3 + ارسال نظر
کهکشانى چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت 14:52

چه بد
تر و خشک با هم میسوزن دیگه
مثلاً من کتاب باد بادک باز خالد حسینى رو از تو شنیدم اولین بار و واقعاً دوستش داشتم
نه اینکه اینا بیرون نیست یا راجع بهش نمى شنویم
ولى وقتى از یه دوست که احساس مى کنى تا حدودى شبیهشى میشنوى
خب خیلى فرق مى کنه

حالا ان شاءالله اگه این دفعه رفتیم ایران و کتاب آوردیم، باز سعی می کنم بیام یه چیزاییشو بنویسم .
سعی می کنم چیزای safe تری انتخاب کنم واسه نوشتن .

کهکشانى سه‌شنبه 1 آبان 1397 ساعت 18:46

اصلاً از فاز اون معمولى اومدى بیرون ها
خب یکم بر اطلاعات ما بیفزاى رفیق
قبلاً کتاب هاى خوب میزاشتى
الان فقط از اسکیت میگى

نمی دونم، شاید. یه دلیلش اینه که کتابامون تموم شده!! دفعه ی پیش از ایران کتاب نیاوردیم دیگه. یکی دو تا کتاب مونده که هرچی تلاش کردم بخونم نتونستم. خیلی چرت و پرت بودن! مثلا اجتماعی و اینا بودن. از اینا که راجع به دلایل عقب موندگی ایران صحبت می کنن و اینا ولی خییییلی چرت و پرت بودن. یعنی در حدی که مثلا ۵۰ صفحه شو نگاه کردم دیدم یه خط به اطلاعاتم اضافه نشد!! اینه که کلا گذاشتمشون کنار. هر از گاهی هم اگه وقت کنم کتاب شعر می خونم که دیگه نوشتن نداره. همه اش قشنگه . هنوز تو خسرو و شیرینم ولی!

یه دلیل دیگه اش هم بازخوردای گذاشتن کتابام بود. راستش من دیگه حوصله ی دردسر ندارم. فکر کنم پیر شدم دیگه . من میومدم مثلا یه تیکه هایی از تاریخ طبری رو میذاشتم، هر جاش مخالف شیعه ها بود،‌یه عده می ریختن سرم که تو مسئول این دروغایی هستی که میگی به مردم و ال و بل! هر جاش علیه سنی ها بود،‌ بازم یکی میومد می گفت شما شیعه ها ال و بل!! اینه که کلا ترجیح دادم بی خیال کتاب های تاریخی بشم. شما فکر نکن کامنتا واقعا همیناست که شما می بینی!! تا یه چیزی بذاری که به مذاق کسی خوش نیاد،‌خصوصی هاش هم کم نیست .
کتاب های داستان هم که خب زیاد چیزی واسه ی نوشتن ندارن.

صبا سه‌شنبه 1 آبان 1397 ساعت 14:03 http://gharetanhaei.blog.ir

خدا بهت رحم کنه

چرا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد