زنگ تفریح :)


بچه ها، هی می خوام بیام بنویسم. هی نمیشه. خیلی اتفاقا این وسطا افتاده و اصلا دلیل اینکه وقت نشده بنویسم هم همین بوده.

فعلا یه آخرنوشت بالقوه رو به عنوان یه پست داشته باشین تا من بعدا بیام اتفاقات این چند وقت رو به طور مفصل بنویسم :


داریم با هم بازی می کنیم. یهو میگه You're a ice baby. ( حالا نمی دونم منظورش چی بود واقعا!). برای اینکه غلطشو اصلاح کنم میگم YOU're an ice baby. میگه You're a nice baby? Cool!



نظرات 2 + ارسال نظر
AE یکشنبه 30 مرداد 1401 ساعت 14:58

ان‌شاء‌الله که بعد این غیبتی که داشتید با کلی خبر خوب میاید :)
من دلم روشنه اگر خدا بخواد، ان شاءالله یه خونه خوب پیدا کردید سرتون مشغول کارهای اون بوده

ان شاءالله میام می نویسم.
یه زمین خریدیم ولی محتاج دعاتون هستیم. خیلی دردسر داشته و داره واقعا.
به قول یه بنده خدایی، گربه دیدین، یاد من بیفتین، دعام کنین .

پارمیس یکشنبه 30 مرداد 1401 ساعت 10:22

سلام معمولی عزیز
یک سوال کاری دارم و اون اینکه برای گزارش گیری از یک فایل اکسپورت اکسل چه راهی را پیشنهاد می کنی؟ پاور بی ای و اکسس کار ساز نبود
و کسی را می شناسی بتونه این کار را انجام بده؟
ممنون از راهنماییت

سلام عزیزم،
متاسفانه من اصلا هیچی سواد در زمینه ی اکسل ندارم؛ شرمنده .
و متاسفانه تر اینکه کسی رو هم نمیشناسم که همچین چیزایی رو بلد باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد