یه کم آلمانی



Tellerrock (تِلا رُک).

اینو خودم تازه یاد گرفته ام! تِلا یعنی بشقاب. رُک یعنی دامن. تِلا رُک یعنی دامن کلوش .

نظرات 4 + ارسال نظر
تُ‌رَنْج جمعه 16 دی 1401 ساعت 22:46 https://neg1.blogsky.com/

جالبه که آلمانی‌ها هم کلمه مرکب دارن =]

آره، ساخت واژه شون به ما شبیهه :).

دختری بنام اُمید! جمعه 9 دی 1401 ساعت 13:33

حالا این کلمه عجیب رو چطوری کشف کردید؟

چون لازمش داشتم! می خواستم تو آمازون سرچش کنم .

کامشین سه‌شنبه 6 دی 1401 ساعت 22:23

معمولی جان
کوک زدن ساده هم از من بر نمی اد.
یک کم تجسم فضایی ام خوبه که تازه اونهم خوب نیست.
مرسی که این فکرهای خوب را در مورد من داری.
:)

اگه تجسم فضاییت خوبه -که معلومه خوبه-، خیاطی رو امتحان کن. مطمئن باش خیاطیتم خوبه، خودت خبر نداری ؛-).

کامشین سه‌شنبه 6 دی 1401 ساعت 14:24


خیلی خوب بود خانم معمولی
من برم بشقاب ببندم به دامنم. البته بماند که دامن مامن دیگه در اقلیم وجودی ما بهم نمی رسه.
ولی خدائیش دامن کلوش را که کاملا بر سطح زمین بگسترانی یک دونات کامل از کار در میاد!

خواهش می کنم :).
آره، دقیقا شبیه یه دوناته، فکر نمی کردم شمام خیاطی بلد باشی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد