میشه راهنمایی کنین؟


سلام،

بچه ها، میشه بهم بگین توی ایران، کدوم سایت برای خرید کتاب از همه جامع تره؟

من یه سری کتاب برای خودمون می خوام، یه سری کتاب برای پسرمون.

هر کتابی رو که سرچ می کنم توی یه سایتی میاره. ترجیحم اینه که این جوری نشه که از هفت هشت تا سایت بخوام بخرم، هر کدوم دو سه تا کتاب. می خوام از یه جایی بخرم که همه ی کتاب ها رو داشته باشه. جای خاصی رو پیشنهاد می کنین؟

در مورد کتاب بچه هم اگر می تونین، ممنون میشم راهنماییم کنین.

من دنبال کتاب داستانم، کتابی که واقعا داستان باشه. تو یه سایتی بر حسب پرفروش ترین مرتب کردم، هر چی آورد از اینا بود که نمی دونم به خودت افتخار کن، من خودم را دوست دارم، فلانی حسوده، من مرتبم و ... .

من از اینا نمی خوام. میخوام یه داستانی باشه یه گرگی، دایناسوری، کانگورویی، چیزی بیاد و بره و زندگی کنه و با دوستاش حرف بزنه و کارای هیجان انگیز بکنن و از اینا.

یه سری کتاب از انتشارات نردبان پیدا کردم و یه سری هم از انتشارات مهرسا. تو انتشارات پرتقال هم انتظار داشتم بتونم چیزی پیدا کنم ولی نتونستم درست و حسابی فیلتر کنم بر حسب چیزایی که می خواستم.

علاوه بر اون، یه سری کتاب هم می خوام که آموزش حروف الفبا باشه ولی جذاب باشه واقعا. مثلا همراه با رنگ آمیزی و جدول و ... . از اینا هم اگه می دونین از کجا می تونم بگیرم، ممنون میشم.

--

کتابم اگه دوست داشتین بهمون معرفی کنین.

--

برای خودمم از این کتابای جدول کلمات متقاطع می خوام. از اینا هم اگه می دونین کجا دارن، بهم بگین. ولی زیاد و درست و درمون باشه جدولاش لطفا. یعنی همون جدول های نرمال 15 در 15 (اگر اشتباه نکنم) که توی روزنامه ها قدیما بود. از این آسونای بچگونه نباشه.

--

حالا یکی نیست به من بگه تو خیلی وقت داری، این قدرم دنبال چیزی برای پر کردن اوقات فراغتت می گردی .

--

خلاصه که پیشاپیش مرسی.


نظرات 15 + ارسال نظر
پری سه‌شنبه 27 دی 1401 ساعت 19:30

سلام عزیزم
سایت سی بوک برای کتاب معتبره و تخفیفای خوبی هم میذاره. برای کودک و بزرگسال هم کتاب داره.
کندو هم مخصوص کتاب کودکه. توی اینستا
kando can do
و سایت هم کندوی کتاب رو سرچ کنید
مشاوره هم میدن و برحسب علایق کودک کتاب معرفی میکنن.
مجموعه الفی ، مجموعه فرانکلین و پانچلو داستانی هستن و بین بچه ها محبوبن

سلام عزیزم،
یه دنیا ممنونم :-*. مرسی. نگاه میکنم حتما :).

آوای درون دوشنبه 26 دی 1401 ساعت 09:36

سلام. برای معرفی کتاب کودک پیج niky.world در اینستاگرام را ببینید. به نظرم کتابهایی که معرفی میکنه خیلی بهتر از پیج خانم چی چی زاده :)) و کتابپارک است

ممنونم عزیزم. حتما نگاه میکنم :).

شبنم یکشنبه 25 دی 1401 ساعت 22:54

راستی من مجموعه قصه های خدا از نشر طلایی که داستان زندگی 12 پیامبر هست، خیلی برای بچه ها می پسندم، تصویر گری عالی و متن کوتاه و مناسب سن پسر شما

ممنونم عزیزم، مرسی :).

لیلی یکشنبه 25 دی 1401 ساعت 16:08 http://Leiligermany.blogsky.com

خب دوستان پاسخ ها رو دادن
منم مجله ی جدول رو پیشنهاد می کنم . سال های قبل عادت کرده بودم و روزی یک جدول حل می کردم.
برای کتاب مجموعه های قصه هائی مثل ۳۰ قصه ۳۰ شب رو ما می خونیم.تصویرسازیش قشنگ نیست ولی داستان هاش بعضی هاش خوبه.پسرهای من داستان های مثل نامه و قصه ما مثل شد و ضرب المثلی هم دوست دارن
کتاب پیش دبستانی پسرم مجموعه ابرنگ حروف الفبا رو یاد میداد

مرسی عزیزم :).
حتما نگاه میکنم اینا رو هم :).

شبنم یکشنبه 25 دی 1401 ساعت 14:21

چقدر عالی که منزلتون نور گیره، همین طور که می گید نور خورشید خیلی گرم میکنه.

آره، واقعا نور داشتن خونه و تابش مستقیم آفتاب واقعا خیلی تاثیر داره. اتفاقا یه بار دماسنج گذاشتم تو همین زمستون. دیدم گرمای آفتاب غیرقابل تحمله. گفتم بذار ببینم مگه چقدر دما رو می بره بالا آفتاب. دیدم21 اینا شده بود دما توی اون قسمتی که آفتاب میفتاد.

مریم یکشنبه 25 دی 1401 ساعت 08:27

سلام قرار بود راجع به جز از کل برامون بنویسین.ادامش ندادین؟

سلام عزیزم،
چرا چرا. شرمنده. پستش نصفه اس هنوز. منتشرش نکرده ام چون متن های کتاب که میخواستم بنوبسم زیاد بود. تمومش میکنم. چشم.

شبنم یکشنبه 25 دی 1401 ساعت 06:12

خیلی ممنونم ، لطف کردید مفصل توضیح دادید. یادمه لحاف کرسی می دوختید اون رو استفاده کردید؟ دمای منزل معمولا در زمستان اونجا چند هست؟

خواهش میکنم عزیزم.
کلا شاید بگم ده بار تا الان روشنش کرده یم ولی همین جوری استفاده اش می کنیم.
ما خونه مون نورگیره. خیلی وقتا اگه آفتاب مستقیم بتابه -حتی تو زمستون- باید از جلوی آفتاب پاشیم. زیادی گرم میشه.
دمای خونه ی ما معمولا ۱۸ ه. ولی خونه ی دوستامون ۲۱ ۲۲ ه. ولی واسه ما خیلی گرمه. ما عادت داریم دمای خونه مون کمتر باشه، بیشتر لباس بپوشیم. ربطی هم به امسال نداره. همیشه همین جوری ایم.

AE یکشنبه 25 دی 1401 ساعت 00:42

من برای بخش اول پست تون متاسفانه کمکی نمی‌تونم بکنم ولی برای بخش دوم:

شما خیلی وقت دارید که این‌قدرم دنبال چیزی برای پرکردن اوقات فراغتتون می‌گردید؟

امیدوارم کمک‌کننده بوده باشه و بااحترام :)

، مرسی. آره؛ شاید وقت نداشته باشم، ولی الان اون مشکلی که گفتم کسی نیست اینو بهم بگه، حل شد. ممنونم .

شبنم شنبه 24 دی 1401 ساعت 23:07

سلام
کتابهای کانون برای بچه ها داستانی هست.
ولی نمی دونم کجا انلاین میشه خرید.

اگه اشکال نداره یه سوال جدا داشتم.
در آلمان منابع انرژی گرمایش منازل چی هست؟ امسال به خاطر جنگ اوکراین هزینه های انرژی چقدر افزایش پیدا کرده؟ و واقعا شما زمستون سخت تری رو می گذرونید؟
آیا از هیزم برای گرمایش استفاده میشه؟

سلام عزیزم،
مرسی :).

منبع انرژی خونه ها بستگی به زمان ساخت خونه داره. خونه های خیلی خیلی قدیمی (مثلا 1940-1950) با نفته. خونه های یه مقدار جدیدتر (مثلا 1980) با گازه و خونه های تازه ساخت، با برقه.
اون هیزم و اینا هم از قدیم بوده. چیز جدیدی نیست. من ده سال پیش تقریبا، با یه آلمانی صحبت می کردم، می گفت ما شومینه داریم و هیزم می خریم. ربطی به اتفاقات اخیر نداره. حالا شاید مثلا اگر قبلا 20 درصد می خریده ان، الان شده باشه 22 درصد ولی اون مدلی که فکر کنی الان همه دارن هیزم می خرن به خاطر شرایط امسال، اصلا نیست.
هزینه های انرژی خیلی رفت بالاتر. تقریبا 50 درصد افزایش داشت. تازه این علی الحسابه و نمیدونیم در نهایت چقدر باید بیشتر بدیم. آخر سال معلوم میشه.
ولی دولت 300 یورو تقریبا به همه داد. هزینه ی انرژی ماه دسامبر همه رو هم پرداخت کرد (یعنی؛ مثلا اونی که 50 یورو پرداخت کرده بود توی دسامبر، دولت 50 یوروش رو داد و اونی که 100 یورو هزینه اش شده بود، صد یوروش رو پرداخت کرد؛ در واقع همون قبض اون ماه رو)؛ برای ماه می هم قراره همین کارو بکنن.
به خاطر تورمی هم که ایجاد شده که نوشتم چند وقت پیش، شرکت ها این گزینه رو دارن که تا سه هزار یورو به کارمنداشون بدن. که اونم من و همسر شرکتامون میدن. اینکه چند درصد شرکت ها میدن رو خبر ندارم.
در مورد خود سرما و اینا، امسال - خدا رو شکر- اینجا زمستون سردی نبود. فقط در حد یه هفته شاید سرد شد. الانم دیگه فکر نمی کنم قرار باشه سردتر بشه. معمولا سال هایی که زمستونش سرده، از همون اول معلومه که قراره سرد باشه.
این چند سال، کلا هوا اینجا خیلی گرم تر شده. تابستوناش طولانی تره و هوا مدت بیشتری گرمه.
واسه همین، حداقل ما تا الان زمستون برامون سخت نبوده.

فاطمه شنبه 24 دی 1401 ساعت 22:57

سلام معمولی جان
پیج خانم منصوره مصطفوی زاده رو اگه از اینستا پیدا کنید کلا کارشون معرفی کتاب کودکه و توی ایران هم واقعا همه قبولش دارن تو این حوزه. من نشر قدیانی، نردبان و پرتقال رو برای کودک دوست دارم. مجموعه می‌می‌نی اگه به سن پسرتون میخوره هم خوبه. بعد اگه کتاباتون رو پیدا کردید اکثراً دیجی کالا موجود داره.

سلام عزیزم،
مرسی. آره، این پیجه رو یادم بود که اون دفعه هم دوستان معرفی کرده بودن.
همین امروز داشتم نگاش میکردم.
معلومه خیلی هم معروفه خانمه. اسمش یادم نمیومد؛ سرچ کردم "معصومه چی چی زاده اینستاگرام"، برام آورد تو لینک اول :D.

مریمم شنبه 24 دی 1401 ساعت 22:39

سلام اپلیکیشن طاقچه میتونی نصب کنی.
برای فروش هم کتاب صوتی داره هم کتاب چاپی فکر کنم بتونی کتاب خوبی پیدا ‌کنی
مجله جدول هم که دکه های روزنامه فروشی میفروشن خیلی خوبه بعضی دکه ها هم مثلا ۵ تا مجله تاریخ گذشته بسته بندی میکنن ومیفروشن

سلام،
ئه،من نمیدونستم طاقچه کتاب کاغذی هم داره.
مرسی :).

معصومه شنبه 24 دی 1401 ساعت 22:38

سلام

این پیج اینستای یه خبرنگار / نویسنده است که کتاب کودک معرفی میکنه. البته خیلی هاش از همون مدل هاست که نمیخوین

https://instagram.com/bookreview.kid?igshid=NDk5N2NlZjQ=

سلام عزیزم،
مرسی، حتما نگاه میکنم.

هدیه شنبه 24 دی 1401 ساعت 21:39

سلام خانم
پیج کتاب پارک همه جور کتاب برای کودک و نوجوان داره
تو اینستاگرام دنبالش کن

سلام عزیز،
مرسی عزیزم. ممنون. نگاه می کنم :).

رهآ شنبه 24 دی 1401 ساعت 21:21 http://Ra-ha.blog.ir

انتشارات بنفشه(قدیانی)
انتشارات قاصدک
این دوتا کتاب های خیلی خوبی داره.

آی قصه قصه قصه الف تا ی با قصه (نشر قاصدک)
فسقلی ها مجموعه 1 و 2 (نشر قدیانی)
کلاس کوچولو ها اینم چند جلد ولی مجموعه ش هم هست (نشر قدیانی)
از اینجا و از اونجا ببین چطور رنگ میکنم جلد 1 و 2 (نشر قدیانی)
کارآگاه جرقه (نشر هوپا) اینم چند جلد
دفترچه خاطرات جغد (نشر هوپا) اینم چند جلد
سری حواست جمع کن (نشر قاصدک) اینم برای دست ورزی و اموزش کتاب خوبی عه. حروف الفبا رو هم داره تو ی سری از جلداش

من سایتی نمیشناسم. معمولن برای نشر قاصدک و قدیانی رو میرم انقلاب از خود انتشاراتی شون میخرم.
بقیه رو هم از شهر کتاب. ی شهر کتاب نزدیک دانشگاه تهران هست که کلن برای بچه هاست و خیلی کامل و اکثر کتاب های بچه ها رو داره.

متشکرم عزیزم از توضیحات کاملت.
بابت کامنت خصوصیتم یه دنیا ممنونم . مرسی از محبتت.
فکر می کنم بتونم پیداشون کنم کتابایی که می خوامو. هنوز دو ماه فرصت داریم تا بخوایم بیایم ایران.

Sara شنبه 24 دی 1401 ساعت 20:34

سلام
روزتون به خیر
ما چون تهران زندگی نمی کنیم و به کتابفروشیهای تهران دسترسی نداریم، گاهی اینترنتی خرید می کنیم.
ما از سایت https://www.iranketab.ir/ و https://www.30book.com/ چند بار کتاب خریدیم و به نظرم خوب بود.
البته کتابهای کمیاب رو از جاهای دیگه هم خریدیم ولی معمولا این دوتا سایت، کتابهای زیادی دارن
سایت دیگه ای اگه یادم بود میگم خدمتتون

سلام عزیزم،
خیلی خیلی مرسی.
هر دو تاشونو چک میکنم، ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد